KiyOh Beoordelingen

 9,0/10 Gordijnshop.nl (3647)

Betalen en verzenden

U kunt op onze site veilig betalen met:

iDeal Visa
Mastercard Bancontact / Mr Cash

Uw bestelling snel thuisbezorgd, ook in België.

PostNL

Heeft u vragen?

Specifieke wensen of advies nodig? Wij helpen u graag!

Stel uw vraag

Corona update 21-08-2020

Bestellingen worden zo snel mogelijk verzonden maar houdt wel rekening met een langere verwerkingstijd en vertraging in de bezorging van je pakket

Onze showroom in Hollandscheveld is normaal geopend en telefonisch bereikbaar van 10.00-17.00 uur. Kom je bij ons langs houd dan wel rekening met de regels die gelden om de verspreiding van Corona te beperken.

Wat kun je als klant doen?

  1. Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel.
  2. Houd ook bij ons in de winkel gepaste afstand (1,5 meter)
  3. Betaal liefst digitaal, dus met je PIN-pas of je telefoon;
  4. Wij willen je vragen in geval van ziekteverschijnselen, niet naar onze winkel te komen, maar te bestellen via onze webshop. Kun je producten niet vinden dan kun je altijd bellen of per mail informeren of we hebben wat je zoekt.

Corona update

Voor klanten die op dit moment bij ons bestellen is de levering van de meeste bestellingen nog geen probleem. Tot op heden kan ons atelier de gordijnen binnen de normale termijn leveren, krijgen we goederen nog binnen de normale termijn binnen en kunnen wij de kleinere bestellingen vlot versturen. Er zijn een aantal leveranciers die langere levertijden hebben omdat ze met minder mensen aan het werk zijn of omdat stoffen niet voorradig zijn. Als dit voor jouw order een vertraging betekent stellen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte.

Vanuit Postnl kregen wij wel bericht dat de bezorgtijden van pakketjes oploopt. Door minder medewerkers en grote drukte kan het een aantal dagen langer duren voordat een pakje bij je thuis bezorgd wordt. Houdt hier dus rekening mee als je bestellingen plaatst.

Mocht er voor je bestelling toch een probleem zijn met de levering dan wordt je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gesteld en kun je je order aanpassen of annuleren.

Houdt er rekening mee dat bezorgers pakketten niet meer bij je binnen brengen en dat de laatste drie cijfers van je ID bewijs gevraagd worden in plaats van een handtekening. Hiermee zorgen we voor zo min mogelijk contact en bescherm je de bezorgers die hard werken om alle pakketten te kunnen blijven bezorgen.

Als er veranderingen zijn in de situatie dan wordt dit zo snel mogelijk gecommuniceerd en voor vragen kun je natuurlijk met ons bellen of mailen!

Team Gordijnshop.nl


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste trends en nieuwe aanbiedingen


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste trends en nieuwe aanbiedingen