Assortiment
KiyOh Beoordelingen
9,1/10 Gordijnshop.nl
Betalen en verzenden
U kunt op onze site veilig betalen met:
Uw bestelling snel thuisbezorgd, ook in België.
Levertijden
Levertijden voor gordijnen, raamdecoratie en accessoires
|
|
Langere levertijden tijdens de vakantieDoor de vakanties bij ons, onze leveranciers en ons atelier zijn de levertijden van een deel van onze collectie langer dan normaal. Houdt rekening met een langere levertijd van ongeveer 5 werkdagen voor maatwerk gordijnen. Andere artikelen zoals valletjes, onderdelen voor rails en embrasses worden binnen de normale levertijden verstuurd. Het is wel mogelijk dat artikelen die niet voldoende voorradig zijn langere levertijden hebben. Hiervan ontvangt u zo snel mogelijk bericht per mail als dit voor uw bestelling van belang is. |
|
GordijnenToppoint gordijnen hebben momenteel een langere levertijd. Door personeelsproblemen bij deze leverancier worden stoffen pas na 3-4 weken bij ons afgeleverd. Hierdoor kunnen wij deze gordijnen niet binnen de normale termijn leveren. De geschatte levertijd is op dit moment 25 tot 30 werkdagen. |
|
Normale levertijden | |
Gemaakte gordijnen (met (wave)plooien of tunnel) | 15-18 werkdagen |
Gemaakte gordijnen met zeilringen | 17-20 werkdagen |
Kussens van gordijnstof | 15-18 werkdagen |
Valletjes | 5-10 werkdagen |
Ongemaakte stof | 5-7 werkdagen |
Vouwgordijnen | 17-20 werkdagen |
Stofstalen | 1-3 werkdagen |
Brandvertragend behandelen | + 5 werkdagen |
Accessoires |
|
embrasses en embrassehaken | 2-7 werkdagen |
Deurgordijnen | 2-7 werkdagen |
Gordijnband en koord | 2-7 werkdagen |
Gordijnhaken | 2-7 werkdagen |
Gordijnrails (KS, Slide wit) en uitschuifroedes | 2-7 werkdagen |
Gordijnrails, gordijnroedes, railroedes | 2-7 werkdagen |
Accessoires verzenden we in de meeste gevallen de dag na ontvangst van uw betaling. Levering duurt alleen dan langer als een artikel nog in bestelling is of voor u op maat gezaagd moet worden. Bovenstaande levertijden worden in de meeste gevallen niet overschreden. Het kan voor komen dat een gordijnstof niet voorradig is bij onze leverancier waardoor de levering vertraging oploopt. U wordt hierover zo snel mogelijk geïnformeerd en kunt dan altijd een andere stof uitzoeken of de order annuleren. Zodra de bestelling compleet is wordt het pakket via Postnl, Packs of DGO naar u verzonden. U ontvangt hiervan per mail bericht. De pakketten worden meestal binnen 2 dagen de eerste keer bij u aangeboden. Bij verzending via Postnl of Regioexpress (Packs) ontvangt u per mail een track en trace code. Goederen die bezorgd worden via DGO worden op afspraak bezorgd. Bent u niet thuis op het moment van bezorging dan ondernemen de vervoerders de volgende actie: Postnl: Het pakket wordt 1 keer aangeboden, Bent u niet thuis? Dan ontvangt u geen niet-thuisbriefje! Uw pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij u in de buurt. U krijgt een e-mail en een berichtje in de PostNL-app over waar uw pakket is afgeleverd. Regioexpress/Packs: Het pakket wordt 1 keer aangeboden, bij niet thuis ontvangt u bericht in uw brievenbus en kunt u zelf een nieuwe bezorgafspraak maken. DGO bezorgt op afspraak (bestelling > 270cm) |
|