KiyOh Beoordelingen

 9,1/10 Gordijnshop.nl (5121)

Betalen en verzenden

U kunt op onze site veilig betalen met:

iDeal Visa
Mastercard Bancontact / Mr Cash Afterpay in3

Uw bestelling snel thuisbezorgd, ook in België.

PostNL

Heeft u vragen?

Specifieke wensen of advies nodig? Wij helpen u graag!

Stel uw vraag

Onze service

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet geheel tevreden bent met een product of dienst van Gordijnshop.nl. Wij proberen in dat geval altijd onze klanten tegemoet te komen. Hieronder kan je lezen wat je kunt doen in geval van klachten en hoe je producten kunt ruilen en retourneren.

Het ruilen en retourneren van producten

Alle producten, met uitzondering van de op maat gemaakte producten, kunnen bij ons worden geruild of geretourneerd. Wanneer je ervoor kiest om producten retour te sturen, dan download je het retourformulier op onze website, zo kunnen we je retour zo snel mogelijk verwerken. Je kunt dit retourformulier samen met de (ongebruikte) artikelen terugsturen. Wij zorgen er vervolgens voor dat je het aankoopbedrag binnen tien tot dertig dagen retour krijgt. De verzendkosten die je hebt gemaakt worden ook vergoed als je de volledige bestelling retour stuurt. De kosten om het pakket retour te zenden zul je zelf moeten betalen, tenzij er aantoonbaar iets mis is met het product.

Klachten

Wanneer je ontevreden bent over de gordijnen die wij je leveren of over de gordijnen die wij op maat hebben gemaakt, dan kan je dit bij ons aangeven. Het kan helaas natuurlijk weleens voorkomen dat je per abuis een onjuiste bestelling hebt ontvangen of dat de stof niet op de juiste manier is bewerkt. Hieronder lees je wat je kunt doen wanneer je een klacht hebt over Gordijnshop.nl.

Het is belangrijk om ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen van de klacht. Wij zullen je vervolgens binnen enkele dagen berichten over de afhandeling van jouw klacht. Meestal kun je hierna de gordijnen retour sturen, voeg dan wel even een briefje toe met je contactgegevens en een omschrijving van de klacht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over het oplossen van je klacht. Wanneer jouw klacht gegrond is, dan ontvang je van ons nieuwe gordijnen of passen we de geleverde gordijnen aan. Bij gegronde klachten krijg je de verzendkosten uiteraard ook vergoed.

Wanneer er iets fout is gegaan, dan kan je contact met ons opnemen via het e-mailadres info@gordijnshop.nl. Wij hopen jouw klacht naar tevredenheid te kunnen behandelen.


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief


Privacy verklaring